DSC05080.JPG

مرحله دوم داوری جایزه ملی توانمندسازی علوی با حضور دکتر مردعلی قائم مقام بنیاد علوی برگزار شد.

جایزه ملی توانمندسازی علوی به عنوان یک عامل جریان ساز تجلیل از فعالان حوزه توانمندسازی محرومین در سطح کشور است. این رویداد به دنبال الگوسازی، جریان سازی، انگیزه بخشی، هم اندیشی و تبادل تجربیات، شبکه سازی همچنین ترویج و گسترش مرزهای خدمت‌رسانی از طریق معرفی نمونه‌های موفق و تجلیل از فعالان حوزه توانمندسازی محرومان در سطح کشور محسوب می‌شود.

ثبت نام و اطلاع رسانی این رویداد از بهمن ۱۴۰۳ در هفت محور ارتقای سلامت، ارتقای عدالت آموزشی، حرکت‌های مردمی و جهادی، طرح‌ها و ایده‌های فرهنگی مسجد محور، آبادانی و پیشرفت زیرساخت، مسئولیت اجتماعی و توانمندسازی اقتصادی و اشتغال زایی آغاز شد و تا آذر ۱۴۰۴ نیز ادامه داشت و در این مدت بیش از ۱۰۷۹ شخص حقیقی و حقوقی در این رویداد ثبت‌نام کردند.

پس از غربالگری و بررسی مستندات اولیه تعداد ۶۵۰ طرح به مرحله داوری راه یافتند و در این مرحله با توجه به شاخص‌های داوری شامل نوآوری و خلاقیت، قابلیت الگوبرداری، میزان و عمق تاثیرگذاری، پایداری و مقیاس پذیری، مشارکت پذیری و همکاری اجتماعی، عدالت و فراگیری، گزارش دهی و شفافیت و پیوست رسانه ای مورد ارزیابی و داوری توسط هیات داوران قرار گرفتند و در نهایت از هر محور ۵ شخص حقیقی و حقوقی ( ۳ رتبه برتر و ۲ شایسته تقدیر) منتخب شدند.

اشتراک گذاری:

مطالب مرتبط